welcome..

thank u to enter my blog...i just want to share what i had...u can email me at azrin_subari@yahoo.com for feedback or sharing item...

Sunday, January 4, 2009

lama x dengar cerita..

assalamualaikum...kabare...
wah..lama x dngr cerita dari seorang yg bernama azrin ni ye. skrang aku tgh praktikal kat kl.
ramai la jugak member2 kelas yang dok di sekitar kl ni, jadi aku dtg je kat kl ni selain mencari2 rumah sewa, aku pi lah ziarah bdk2 ni kecuali yg pompuan. sambil tu dapatla gak aku tgk2 kl ni. maklumlah bdk kg, jakun sikit tgk bende yg 'diadakan' di kl ni.
ok la , stkt ni je tinta dr aku utk kalian sume..insyaALLAH lain lag ketemu lgi ye.

4 comments:

-BaInu- said...

you have been tagged..please check at http://hazeldazzle.blogspot.com/ under 'my first award' post

FarahHanimMohdFauzi said...

a'ah..lame aku xdgr kabo ko rin...mcm mn LI? best ke??

::abu iman:: said...

SAlam,

Azrin.. kenal aq lg x?

http://innnsan.blogspot.com

salamkenalan said...

salam

Apa perkembangan terbaru?
contact skylinetemp@yahoo.com.my